retourneren
Als je bij Belle Molina koopt, heb je als klant gedurende 14 dagen vanaf de levering het recht om te beslissen dat de klant de items niet wil houden. De klant kan de bestelling dan zonder betaling van een boete en zonder opgave van reden terugsturen. De retourkosten hiervoor betaalt de klant zelf. Binnen de 30 dagen nadat Belle Molina de bestelling teruggekregen heeft, betaalt Belle Molina de klant de volledige aankoopprijs ervan terug via overschrijving.
Opgelet: Artikelen gekocht in prijsvermindering/tijdens de solden-periode en gepersonaliseerde artikels kunnen niet geretourneerd worden.
Hoe retourneer je een artikel?
1 Stuur een e-mail naar info@belle-molina.be en meld ons de retourreden, naam, adres, e-mailadres en bestelnummer.
2 Na goedkeuring verpak je het artikel in stevig verzendmateriaal. Je mag eventueel ook de originele verpakking gebruiken als deze niet beschadigd is.
3 Verstuur het pakket naar:
Vanity Bauwens
Bosstraat 9
9968 Oosteeklo
Belgie
4 Als het pakket goed is aangekomen, ontvang je een bericht en wordt het betaalde bedrag voor de geretourneerde items terug betaald binnen de 30 dagen.
Tijdens de eerste 14 dagen na de levering verwacht Belle Molina dat de klant zorgvuldig omgaat met de bestelling en de verpakking. Als de klant de items nog wil kunnen terugsturen zoals hierboven omschreven, mag de klant ze enkel in die mate uitpakken om te kunnen beoordelen of de klant het bestelde item wenst te behouden. Teruggestuurde items mogen gepast zijn, maar mogen niet gebruikt, gewassen of beschadigd zijn. Als de klant de items terugstuurt, moet dit gebeuren samen met de originele verpakking, met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking en rekening houdende met onze instructies hieronder.
Belle Molina is niet verantwoordelijk voor beschadigingen of kwijt raken van artikelen bij een retourzending.
Heb je verder nog vragen?
Stuur gerust een mailtje naar info@belle-molina.be